Subject: Projekteerimistingimuste avalikustamine Vardi tee kergliiklustee (lõigus Tammelaane tee kuni Reinu tee) projekteerimiseks
From: Siim Jürima <[email-masked]>
To: Siim Jürima <[email-masked]>
Cc: Taavi Valgmäe <[email-masked]>, "Imre Saar" <[email-masked]>, "Rait Parve" <[email-masked]>, "Morten Talviste" <[email-masked]>, "Allar Lehtsalu" <[email-masked]>,Margus Sööt <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 10:39:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame väljastatud projekteerimistingimused Vardi tee kergliiklustee
(lõigus Tammelaane tee kuni Reinu tee) ehitusprojekti koostamiseks.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

From: Siim Jürima
Sent: Friday, April 11, 2025 7:52 AM
To: Siim Jürima <[email-masked]>
Cc: Taavi Valgmäe <[email-masked]>; Imre Saar
<[email-masked]>; Rait Parve <[email-masked]>; Morten Talviste
<[email-masked]>; Allar Lehtsalu <[email-masked]>;
Margus Sööt <[email-masked]>
Subject: Projekteerimistingimuste eelnõu avalikustamine Vardi tee
kergliiklustee (lõigus Tammelaane tee kuni Reinu tee) projekteerimiseks

Tere

Lugupeetud menetlusosaline

Viimsi vallavalitsus algatas projekteerimistingimuste menetluse Pringi
külas, Vardi tee kergliiklustee (lõigus Tammelaane tee kuni Reinu tee)
projekteerimiseks. Ehitusseadustiku § 31 lõike 4 alusel esitame Teile
kooskõlastamiseks või arvamuse avaldamiseks projekteerimistingimuste
eelnõu. Palume teie seisukoht esitada hiljemalt 30.04.2025 e-posti
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked].

Kui nimetatud tähtajaks ei ole seisukohta esitatud ega ole taotletud
tähtaja pikendamist, loetakse ehitusseadustiku § 31 lõike 6 alusel
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi
kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi
projekteerimistingimuste eelnõu kohta arvamust avaldada.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee